FOTOS: DERBI DE JUNIORS | JUVENIL BLANC
SÈNIOR B (1ª Jornada 1ª Fase)
MÀGIC VILADECANS – SD ESPANYOL
3-1 (20-25 / 25-13 / 25-16 / 25-19)
Primer partit de la lliga regular contra un bon rival amb experiència. L’equip va començar bé amb bon ritme de joc, però en els següents sets hem estat massa irregular. Caldrà aprendre a mantenir l’atenció i la intensitat durant tot el partit i continuar millorant.
JÚNIOR (2ª Jornada 1ª Fase)
SD ESPANYOL – BARÇA CVB
0-3 (9-25 / 10-25 / 19-25)
Han jugant un partit amb un rival molt fort, les júniors ho han deixat tot a la pista, han lluitat cada pilota però al final el rival es va emportar la victòria.
Continuarem treballant per a millora
JUVENIL Blanc(1ª Jornada 1ª Fase)
3-2 (25-23 / 25-22 / 9-25 / 18-25 / 15-11)
Comencem a una nova categoría, segona divisió, on puja el nivell d’exigència i des del primer partit avui s’ha observat. L’equip ha sapigut col.locarse en defensa sobretot en els dos primers sets. Després l’encert en l’atac rival sumat a l’augment d’errades pròpies a igualat el partit per arribar al definitiu tiebreak. On l’equip ha fet un gran percentatge de bons serveis i ha sapigut bloquejar a la millor atacant rival. El grup en conjunt ha sapigut competir per acabar guanyant un partit on la grada i la passió han donat molta emoció.
Seguirem entrenant per millorar mecanismes i execució tècnica.
Moltes felicitats a totes per la feina!
CADET Blanc (1ª Jornada 1ª Fase)
SD ESPANYOL – CV LA PALMA
0-3 (25-16 / 25-19 / 25-20)
El primer partit de les cadets ens deixa amb molta expectativa per a la resta del campionat.
Malgrat la derrota l’equip va demostrar potencial i actitud. Els marcadors en els tres sets van començar ajustats i per moments igualats, no obstant això a causa de la recepció i falta de comunicació el rival acabava per tenir major avantatge.
Ara toca treballar més en els errors d’aquest partit i continuar entrenant com ho fa l’equip.
INFANTIL Blanc (1ª Jornada 1ª Fase)
SD ESPANYOL – LA SALLE BONANOVA
0-3 (16-25 / 23-25 / 18-25)
Primer partit de lliga i fem front a la primera derrota, però amb moltes ganes de seguir cap endavant i millorant. Els nervis ens han jugat una mala passada en tots els sets encara que en el segon set hem sabut controlar-los i igualar-nos als nostres contrincants. Objectius de cara al següent partit: anar més segures de nosaltres mateixes i enfortir la comunicació de grup.
INFANTIL Blau (1ª Jornada 1ª Fase)
Club Joventut Les Corts Verd – SD ESPANYOL
0-3 (22-25 / 13-25 / 6-25)
Primer partir de la lliga on sortim amb bones sensacions. Primer set s’ha començat amb una bona diferència anant per sobre en el marcador, però a causa de la falta de seguretat en els serveis i al deixar zones del camp descobertes ha fet que ens atrapessin, tot i que finalment l’hem pogut guanyar. Segon i tercer set molt més tranquil·les, fent tres tocs en tot moment i acabant amb un bon atac els punts. Continuem treballant així i aprofitem que el cap de setmana que ve descansem per anar més ben preparades al següent.