Gran victòria de les noies de l’Espanyol al camp del Minguella en el partit d’aquest diumenge, tot i no comptar amb la presència de Patrícia Ros.
El partit ha començat amb un atac sòlid i encertat de cara a cistella que juntament amb una bona defensa ha posat a l’Espanyol amb 15 punts d’avantatge i deixant a l’equip local amb només 4 punts al marcador.
Aquesta avantatge ha servit per anar mantenint el resultat durant el resta de partit, ja que la Minguella ha anat reduint la diferència fins a deixar-ho amb només 8 punts en el resultat final.
Avui l’equip ha estat liderat per la Carla Carmona que després d’una lesió de llarga evolució ha tornat a jugar a gran nivell tant en l’atac amb 18 punts com en defensa.
Bona feina del resta del equip.
Pròxim partit el dissabte amb IPSI per continuar lluitant i mantenir-se en la part alta de la classificació.
